I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Thursday, March 19, 2009

Hot Ballon Fair....

guys...guys...guys....

belabuh ari saritu...ba putrajaya bisi nganjur ke pengawa hot ballon fiesta '09...
pagi tadi maya aku nurun gawa aku meda belun nya baru berangkat...apu...manah mat....
keterubah ya aku meda belun nya idup-idup...selalu ba tibi...enti enda ba gambar...
apu..enti ku enda nepan bas enggau gawa udah aku belanda ngacit ke kemera aku tadi...tang aku ga begaut nurun gawa.enggai ke laun..danu bus...hehe....

auk la ila enti ku bisi ari aku ngambi gambar...manah² gamal belun nya...bisi burung peecock (enda nemu nama dalam jaku iban), bisi gajah, bisi cangkir...tang ke mayuh agi ya ke bujur...nang gamal ya ke endar meh...
manah endar...baka ke ba menua ribai. nya lah...nunda ko orang tuai...blajar bendar awakka ngagai menua orang...huhu...

No comments: