I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Monday, April 6, 2009

my koleksi tergreat....

huhu....nya ya tok....aku ka mandang ke nama tai ke di kesayau aku.....my koleksi terhebat....
my acessori....


tu koleksi antin cross aku..aku rindu ngumpul antin cross..ukai ka mandang diri alim (tajapan enda alim) tang tu me pengerindu aku....mayuh agi sebenar ya...tang mayuh ke lenyau..enda nemu penunga...










tu ya agi antin -antin aku...aku sigi ke rindu meli antin..mayuh agi ke jarang dikena...ya ke mit-mit nyin kena aku ari-ari..ya ke chantek nya kena aku ngagai function-function office, party ngau clubbing...nitih baju ga...bisi sekeda tu present ari tawin-tawing...




tu meh koleksi regang aku...semua tubeli ngena duit diri empu...pirak mangan tu yu...hehe...ari antin gai tenggak agai gelang kaki koleksi aku tu...hehe...




tu meh koleksi jewellery aku...bisi nya mas...bisi nya pirak, bisi nya kristal bisi mega pearl....


tu lah present ari sulu ati aku...Mariah Carey Luscious Pink and Sean John Unforgivable Woman...these two my favourite perfeum...hehe....


tu ya...Sean John a.k.a Puff Daddy empu perfeum...ya ke black nyin ke orang laki..present aku ke sulu ati aku...hehe...sama bela meli perfeum kami duai...kaki perfeum...hehe....


jangan jelessss....ko bapok...hehe...tuk lah koleksi jay chou aku...aku meli limited editon album ya the Capricorn...cost rm216.90 haha...aku sanggup bazir duit semata2 kena JAy Chou aku...ya ke mit-mit nya free gift ya..poster ke pemadu besai aku lekat ba dinding dah...ba atas pala aku..hehe....


tu lahhhhhhhh nyawa aku....handphoness aku.... k770i and k660i...

haha...tok lah aku empu koleksi terhebat,...bisi gik sebenar ya...tp ndai upload...hehe....ila pan aku upload gmbar....
hehe....

No comments: