I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, October 9, 2009

i kiss a GIRL????!!!!

hah!!! i kiss a girl...???

this entry would shocked you OUT!!!!



masa aku balik pada hari raya lepas, malam terakhir aku ada pegi clubbing....actually i dont want to remember about this case..but lagu i kiss a girl that i heard days ago mengingatkan aku kepada this scene..hehe....

masa clubbing, aku lah yang ok sikit...tak lerrr mabuk sangat...hehe...partner aku tengok aku dah tak berapa betul lagi...so dia ajak aku balik...masa nak balik, aku say goodbye to all my friends..sebab esok flight aku tengah hari...hehe...
masa aku kiss goodbye to all the girls...tiba-tiba one of my girls kiss mulut aku...(actually aku baru saja kenal girl nie..) and then i shock out...terus saja aku minum bir yang ada kat tepi meja aku...haha...

GELIIIIIII!!!!!

masa dalam kereta, partner aku marah aku sebab buat keja bodoh...bukan aku yang nak kan???haha.... dia bebel kat aku sepanjang perjalanan...haha...

No comments: