I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Wednesday, January 6, 2010

KeJa...ohhhhHHhhh....kEjA...

Tarikh: 6 Jan 2010
Tempat: office and meja...(awat slerak sangat nie...)
Diskripsi: Hari ni Puan Emi tak derrr..aku kena buat Third Person Note untuk Visa....adohhhh.....SKB belum seattle agi nieee.....

Keja kat meja aku nie menimbun tahap gaban setelah aku bercuti ari tuuu....aduh...plak tu bos aku tak der...so aku kena back up keja dia...aku heran tol...sebab ada EO baru masuk ari tu,...diorang kate kalu bos aku tak derrrr dia yang kena back up...tapi nape lak aku....huhu...ari nie banyak yang aku tak buat...lebih-lebih lagi yang calling meng-calling nie...tak reti aku nak buat cam mana....poning den oiiii....

aku dah tak tau dah nak buat ape...so aku just buat je la....huhu...... aku buat prepareration yang begitu rapi....huhu....esok aku tak lerrr banyak keja...so petang nie aku OT aku wat TPN...diana ada back up aku buat SKB...so senang la...heeee.....bengong.....

No comments: