I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, November 26, 2010

aku tak kesah..KALAU...(Luahan HATI aku)

buat orang-orang yang sayang kat aku....
(luahan hati aku yang sebenarnya)

Aku tak kesah...KALAU...

aku tak TRANSFER ke state sekali pun...sebab hati aku dah tak ada rasa nak transfer...tak tau kenapa?mungkin aku pikir elaun aku besar kowt (boleh eyhhh???)aku  bukan apa...seronok dok tempat orang...banyak aku belajar...walaupon winduuuu gegila kat mama and daddy akuu...tapi aku asa aku tak sedya agy akuuu nak pindah...

Aku tak kesah....KALAU...

aku terpaksa MEMBUJANG dalam jangka masa yang lama...aku tak pikir lagi hal-hal kawin ni...dalam hati aku nak keje nak belajooo...yerk lahhh...setiap kali aku berkapel ade jeeee tak menjadiee..dari aku kecewa banyak kali beh baik aku tak yahhh pikir...

Aku tak kesah....KALAU...

aku tak dapat gerek (boyfriend dalam bahasa sarawak) dalamjangkamasa yang terdekat.mungkin dalam masasepoloh taun kowt...sebab aku masih cinta PAPANANAaku....
Aku tak kesah...KALAU...

aku amik anak angkat...sebab kalau aku tak kawin aku nak amik anak angkat (keje paling gile penah aku buwatdalam idop akuu...)

Kepada yang berkenaan....
aku memang tak kesah ape korang sumer nak cakap...sebab akudahtaknak lagi melawan hasrathatiku...dalam hati akucuma ada aku je...


No comments: