I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Thursday, January 27, 2011

GELISAH!!!! :X

Sebagai seorang insan, aku tidak pernah lari dari pada kesalahan. Aku tidak sempurna. Tiada manusia yang sempurna. Sebaik mana pun didikan daripada orang tua, pendidikan yang diterima,sealim mana didikan agama yang diberikan, namun masih juga aku sebagai insan yang tidak lari dari melakukan kesilapan.

Bila aku teringat balik janji yang aku taburkan untuk diri sendiri, aku merasa GELISAH.

aku tak pernah sangka...yang aku buat bende nie...:-

1. aku boleh bagi customer yang bawak dokumen lebih dari 20 keping satu hari
2. aku boleh marah-marah officer aku.
3. aku boleh marah-marah kat hubby sesuka hati aku.
4. paling dasyat aku tolak lamaran hubby aku...hah!!! --- gilozzZZzzz

Aku tak tahu kenapa aku selalu jer gelisah...macam aku ni ade buat salah besar...sedangkan aku hanya ingin menjadi yang terbaik di mata orang...huhhhh.....

urrrgghhh....ape aku nak buat ni.....

No comments: