I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, July 29, 2011

Lame Friday....will be the Lame Weekend

Actually...hari ni suspose to be aku happy ler sangat...ye la...since 4 months aku tak jumpa family aku...abang aku hari ni (Friday, July, 29 2011) datang melawat KeyEl..for the first time..so i'm so excited...nak citer banyak mende kat dye...(he close to me...aku sayang dye sangat-sangat) sooo....excited aku dari semalam memang incik Aboy memang dah naik menyampah lah masak pun dok...ape pun dok...huhu ^.^

Malam tadi aku tengok post adik ipar abang aku ni...mention status dye
Dot Dot Dot Nite everyone, esok nak jalan jauh,enjoy ur futball! — at Rumah sewaku.
so aku pown...comment ler...kat bwah post dye...aku type "lusa datang sini...jangan tak datang lak" [dengan excited nye aku menaip] tetiba pagi tadi aku baca balik reply... "Eerrrrr...tak jadi kita orang pegi sana..banyak tempat nak jalan"

Dengan mata hampir nak menangis aku antar mesej kat abang aku....
"korang tak jenguk aku kat sini ke?owee..ok..ingatkan aku nak jumpa korang..aku rindu abang..."
[kalu korang jadik abang aku..korang nangis tak? aku yang type sendiri mesej tu kat dye pown aku sendiri menangis!]

Pastu dye reply : tak taw...kitaorang ikut adik ipar aku..tak janji nak jenguk kaw..aku 1st time g sini..ne taw jalan.klu bleh kaw la dtg jmpe kitaorang...

terdiam jap ~~~ #

aku tak reply pun mesej sampai ke sudah..kecik ati aku kowt...dah lah nak flite sini tak cakap pape...mesej aku pun tak..aku dapat info diorang gerak hari ni pun dari Mama aku...ni kalau incik Aboy taw citer ni mesti dye bengang...huhu...

ok lah malas la nak moody-moody hujung minggu...yang pasti incik aboy dah de plan for weekend ni for both of us..ooopsss..three of us..beli-beli barang kecik..huhu... *stroller..tilam..bantal... ^.^ yang penting cincin tuhhh.....

No comments: