I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Thursday, May 24, 2012

Siblings Dinner

yerrrrdeeerhhhh.... lama sungguh akutak update blog.biasa lerrr..duk online guna hp je..kat opis lansung tak do maso eyh.nal pegi menghapdate entry aku nieyhhhh...


nak di buek jadi cerito...malam tadi aku ajak abang-abang ngan kakak aku pegi mengisi perut di luaq..beso la...gaji la katakan...agak biasa jeeee.....sbb dah 5 tahun oden kojo...idok menyempat oden blanjo mereka...huhu..(bantai je aku cakap nogori nih....)


kiterang (Key-eL nye bahasa) pegi larh makan kat kedai seafood ni...oder la macam-macam....makan tak hengat dunia...melantak sakan komeeeee ... mula-mula nasi goreng shanghai..lepas tu..butter prawn..lepas tu..mix vege...ikan stim...lepas tu last sekali oster ommelette...sodap kan....


aku type ni pown meliuq...tp sorry la...aku tak leh letak pic.sbb batry hp aku ting tong..wat sakit hatiiiiii bebetul.....


dah habis makan...aku ape agy...pegy laaaarrrrr membayar...nak blanje sangat ye...sekali kena... RM267 amik kaw..sengih2 tak mencukupi mnta bantuan dari abang ipar ke sayangan..(chet~~~~) o_O


hehe...tak po..skali skalo....ty ade rezeki aku blanja korang yeeee....insya'allah....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: