I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, November 16, 2012

Ahkhirnya Kisah Perempuan

Serious...cite ni memang best...tayangan sempena Maal Hijrah..

Mengisahkan penghijrahan seorang perempuan dari kekhilafan dan kejahilannya..serta membawa penghijrahan yang lain ke jalan Allah s.w.t...

Ye...dulu aku pernah berada di jalan yang salah...dan aku berusaha mencari Nur yang Allah telah berikan kepada semua umatnya...Alhamdullilah...buka aku nak memuji diri..tapi kini...aku semakin insaf dan takut akan hukum Allah s.w.t..

Satu yang aku pelajari dalam aku mencari cahaya Nya...bertaubat lah...berubahlah... Insya'allah...semakin aku mendekatkan diri aku...semakin aku merasa aku lah milik Allah s.w.t...

Subhanaallah...kekuatan Allah menguji umatNya...untuk berada di dunia pinjaman Nya...

Semoga anda semua merasa apa yang aku rasa...

Assalamualaikum....

No comments: