I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Sunday, November 25, 2012

What LIFE is....

Selamat pagi....

Hidup ni..tanpa cabaran bukan hidup la namanya..itu khayalan...sebagai seorang manusia, Allah mencipta pelbagai ujian...ada ujian yang susah, mencabar macam kertas Add Math...ada yang sedang-sedang macam kertas sejarah..dan ada yang senang macam kertas BM...(hihi..kertas ujian jadi contoh..)

Begitu pula perjalanan hidup...ada seperti highway...ada pula seperti jalan balak...

Hidup ni upside down bak kate omputih...ada kala kita di atas..ada kala kita dibawah..tipu laaa...klau kate dye sentiasa di atas or di bawah...that such of things tanpa pengetahuan kita..

Entry ni aku tulis sebab sekarang ni alu tengah hadapi cabaran yang paaaallliing aku dah lali..tapi aku masih anggap cabaran..sebab air mata aku menitis disebabkan cabaran...

Tapi aku hanya bersabar....dan minta Dia turunkan seorang malaikat untuk menyelamatkan aku...

No comments: