I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, December 7, 2012

Mood Krismas...

Harluu.....

Waaah...mood Krismas di semua tempat dah ada...banyak perhiasan Krismas di semua tempat...and hampir semua shopping complex di Kuching dah mula gantung mana yang patut...pokok Krismas pun banyak dah didirikan...seronok nyaaa....

Rumah aku...well, of course pokok krismas dah didirikan...oppsss...jangan terkejut...family aku Christian...huhu....

Meanwhile di office...setelah puas memujuk supervisor akhirnya aku berjaya mendapat dana dari semua staff (thanks to all of you....!!) Hasil dari pujukkan dapat jugak aku membelu pokok krismas dan for the first time office tu ada deko Krismas....huhu...

Menghias office macam nak hias rumah...kawan-kawan muslim yang lain kat office menerima dengan open...dan mereka excited nak hias pokok tu..aku biarkan jee...well, 23 tahun aku selalu celebrate Krismas...dah selalu buat dah...and SURPRISEE!!!! kawan aku Iswandy bersungguh hias kaunter dengan pokok Krismas...hasil nyaa.. MARVELOUS!!! dan cantik dari ibu pejabat...hehehe....

Ni ada gambar kat Krismas mood kat office...hopefully boleh buat open house for the Christmas...

No comments: