I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, November 30, 2012

Going Out with boys?

Harluuuh....

Tadi dapat message dari best buddy...ajak keluar esok...tapi malang nye...tak dapat pegi sebab:

1. Family ade kat Kuching for a moment..kalau Parents dah ade..kena 24/7 be with them.. Got job to do (bukan urusan rasmi) have to CANCEL!!! ko HADOOO?????!!!! Parents akuuu....

2. Esok ada family dinner kat rumah Along akuuu...ada Christmas Carol..so family come first....

Tapi terkejut sebab kawan aku ni...jarang ada kawan lelaki and furthermore jarang nak keluar dengan lelaki. Suddenly, ajak keluar lepak with her two boy friends (kawan lelaki ok..bukan kekasih) that is no soooo her...hehee...tapi ok...prove that she is normal as me...am i????

Well, kawan aku ni memang gila sikit perangai dye...she can surprise you!!! Haha... But right now $$$ is the matter...then she said "my boys will spons you..no worries.." then I said..."waaaa~~~ ok..ok..never mind.. I'll try next week to make myself available..."

Haha...so not really Susan.... I think she already influence by me..got lots of boys friends... Soooo bad ME!!!

No comments: