I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Friday, November 30, 2012

New Shopping Complex

Wahhh..hari ni teman Daddy amik IC kat JPN...Daddy aku renew IC sebab chip rosak...

Lepas balik dari JPN..my mom ajak pegi jalan kat Medeka Plaza...shopping complex baru..

Masa mula-mula masuk..paling best dekat pintu depan car park dye ade inform jumlah parking yang telah diambil..smua ada 250 parking lot.. Paling best anak buah aku rasmikan kedatangan diorang kat toilet..then kita orang nek atas..level G..sampai je..terus jumpa Enfagrow Smart Camp...aku macam agak dah mesti masuk sini..sebab ada gift...ballon dengan buku IQ...kat sini ade cite len...nanty aku cite kkk???

Okeh...

Selepas selesai game dalam camp tu...kita orang redeem la gift dr Enfa..sampai je kat kaunter mak cik promoter ni ( dah tua kowt..baya-baya mak cik aku..dalam 40-an..muka nampak kedut...) tanye susu ape anak aku dan anak buah aku minum..then..Daddy aku cakap la "Yang besar ni minum Sustegen, yang lelaki tu minum Dugro & baby (anak aku lee...) minum Anmum.." pastu..boleh plak mak cik yu suh Daddy aku tuka susu...tak nak akuuu... Daddy aku cakap la semua cucu dye memilih susu..memang la..susu Enfa ni bagussss...tapi duit pun bagusss...tak mampu den nal membayorrrr...yang ade ni pun Daddy alu kadang-kadang tolong...ye la..anak aku parents jaga..sebab parents tak bagi anta taska..tak pecaya kate nye...

Okeh..pas keluar kite pun pegi la masuk Parkson...best gile kowt...haha...on sale lagi tu...tapi cuci mata je la...memandangkan fulus dah sikit then gaji lambat lagi...so..akakkkk diam jooo..Mummy je yang membeli barang...hehe...

Then dah nak balik kitaorang terjumpa kawan lama Daddy dan Mummy..cikgu yang sama mengajar ngan Daddy and Mummy...dah 29 tahun tak jumpa..and FYI....anak cikgu yang sulung sama umo ngan aku...laki and henseeemmmm lak tu...adeshhhhh... (cuci mata lagii...) tapi memandangkan saya dah berpunya..sooo...cuci mata joooo laaahh..hhahahaaha....

No comments: