I AM MUSLIM

I AM MUSLIM

Sunday, December 2, 2012

Garuda Tunduk...Harimau Mengaum...

Harluuu....

Sape ade tengok bola malam tadi????

Hehehehe...syok kan???pada yang tak tengok tue...ase nye ade dalam youtube kowt...huhu...



Tak disangka-sangka bila skuad kebangsaan Harimau Malaya mengaum menuundukkan Indonesia...dan terus membawa Malaysia ke peringkat separuh akhir...dan Isya'Allah...sama-sama kita doakan Skuad Harimau Malaya ke final macam tahun 2010...and may be...dapat cuti percuma sekali lagi..hehehe....

Malam tadi aku lupa yang ada perlawanan...nasib baik aku balik rumah eldest brother aku, Mitchell..and he did remind me about the match....ok...tapi masalah nye....mom aku ni tak suka teengok bola...nanti gadoh katenye...sedangkan dye memang suka...tapi disebabkan ni lawan Indonesia (bukan bereerti Mom aku orang Indon..tapi dye macam suka team Indon sebab diorang more advance then Malaysia..kate nyeeee..) so mak aku decide "let me watch Majalah Tiga..."...So...aku, Dad aku, kakak ipar, abang aku, and anak buah aku.termasuk anak aku sendiri, tengok match kat eumah jiran abang aku...(abang aku duduk flat...)

Masa tengok tu...tak tersa...ase macam baru je...Malaysia menjaringkan GOL!! yang pertama...menjadikan Malaysia 1-0...then 15 minit kemudian... GOL!!!!! gol yang kedua.... **penjaring-penjaring gol aku tak tau nama...aku suka tengok game je.and pemain yang hensem....


Nak dijadikan kesaaaahhhh....

Ada sebab utama aku tengok bola ni...sebab nak tengok player yag henseeeeemmmm...dan all the player yang pakai jersy sangat sexy....hahaha...

okeh,,,topic ni..kemudian...ok...


So...

Sampai lah taman 90 minit..tanpa masa tambah...Malaysia 2 - 0 Indonesia...amat bangga...sebabpada perlawanan pertama kumpulan B.. Malaysia lawan Singapura, Malaysia kalah...

Untuk baca review malam tadi buka blog dari arsenal4u.com disini



##

Ada tak sapa beli jersey palsu malam tadi???haaaaa....kedai kat pekarangan stadium yang jual jersey palsu tu dah kena tahan..ase semasa perlawanan kowt...tengok kat news Bulein 1.30 tadi....

No comments: